Pages

28 April 2013

Peluang kumpul Resipi

Bulan ini merupakan bulan yang sangat sibuk bagi saya. Mana tidaknya sepanjang dua minggu ini saya perlu menyediakan menu untuk puasa dan hari raya untuk dua buah majalah kesayangan ramai iaitu SAJI dan i Sihat.  Saya memang biasa bekerja sama dengan kedua-dua majalah ini. Selain beberapa majalah lain juga. Ramai yang bertanya bagaimana saya boleh terlibat dalam penulisan dan berkongsi resipi di majalah. Sebenarnya ia bermula dari blog saya. Hobi saya yang gemar menulis dan berkongsi resipi di blog telah dapat dihidu oleh Syikin seorang wartawan majalah i sihat. Dari majalah i Sihatlah semuanya bermula. Begitulah ceritanya bagaimana saya boleh melibatkan diri dalam majalah. Kemudiannya saya diperkenalkan dengan majalah-majalah yang lain seperti Saji dan WANITA. Jadi aktiviti dan ukhuwah saya dengan majalah memang tidak pernah putus dan sepanjang dua minggu yang lepas saya sekali lagi diberi kesempatan  untuk menyumbangkan resipi bersama pembaca tetapi untuk edisi keluaran puasa dan hari raya. Kebetulan pada minggu pada waktu itu saya pula telah habis kuliah untuk pelajar-pelajar diploma dan memang sesuai sangat untuk saya menyediakan resipi dan menu bagi sesi fotografi bersama media.
        Oh ya, sebelum saya terlupa. Jangan lupa mendapatkan SAJI keluaran MEI edisi hari ibu kerana pengenalan ruangan saya yang baru ada di situ. Saya kini mempunyai ruangan menulis sendiri di dalam majalah SAJI. Alhamdulillah hobi menulis dan berkongsi resipi saya dapat di kembangkan dalam majalah ini. Ruangan saya itu diberi nama Chill… La bersama Azli Razali. Anda berpeluang membaca tulisan saya dalam ruangan itu setiap bulan bermula keluaran Jun nanti. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada editor SAJI yang saya panggil abang Joha dan semua pasukan SAJI amnya kerana memberi peluang dan percaya dengan kebolehan menulis saya untuk berkarya dalam ruangan saya itu. Jangan ketinggalan dapatkan edisi berkenaan ok!. Mungkin anda rasa sedikit janggal kerana minggu ini saya tidak berceloteh pula tentang makanan bukan?  Janganlah anda berasa begitu. Sengaja saya ingin larikan sedikit konsep tulisan saya yang biasa. Saya telah menulis dalam ruangan Dari Dapur Azli Razali ini selama hampir tiga tahun dan bermacam-macam topik saya kongsikan tentang makanan  tetapi pada minggu ini saya berasa ingin berkongsi dengan anda apa aktiviti saya yang telah saya lakukan pada bulan ini bersama majalah. Saya tahu banyak pembaca ruangan saya ini suka mengumpulkan resipi yang saya kongsikan jadi  janganlah  risau sebab saya tetap akan kongsikan resipi istimewa dengan semua pembaca-pembaca. Celoteh aktiviti saya ini cuma untuk memberikan sedikit kelainan dari penulisan saya yang biasa . Tidaklah anda berasa bosan dengan bentuk tulisan saya yang lebih kurang serupa.  
       Untuk majalah SAJI edisi keluaran puasa nanti, wartawan dan jurugambar SAJI telah turun padang ke rumah saya di Pulau Pinang untuk sesi fotografi sebanyak 10 jenis menu berbuka puasa dan 10 jenis biskut untuk hari raya nanti. Saji akan mengeluarkan edisi khas bumper untuk biskut raya nanti. Belilah edisi bumper biskut raya. Pasti anda akan rugi jika tidak mendapatkannya. Sepanjang minggu itu juga saya berkesempatan untuk membuat sesi fotografi untuk hari raya dengan berpakaian baju Melayu lengkap bersama chef selebriti terkenal Chef Kamarul yang merupakan teman sekerja saya juga. Pelbagai aksi mood hari raya yang dapat anda saksikan dalam majalah itu nanti. Saya juga berkesempatan menjalankan sesi fotografi untuk ruangan saya Chill.. la bersama Azli Razali di majalah SAJI. Jika ingin tahu lebih lanjut apa aktiviti yang telah saya lakukan untuk tema makanan laut pada bulan Jun nanti, bolehlah dapatkan di pasaran nanti majalah Saji ini! Aktiviti fotografi menu saya bersambung di Nilai dan Bangi seminggu kemudian setelah saya balik bercuti dari Tioman dimana 6 lagi menu istimewa hari raya untuk majalah SAJI telah saya lakukan. Ada beberapa menu yang telah saya ubahsuai agar selera hari raya anda nanti ada kelainannya. Untuk majalah i Sihat pula saya telah mengolah 5 menu buka puasa yang berasaskan sup dan 5 hidangan hari raya yang berasaskan biji-bijiran. Sudah pastinya menu-menu ini menyihatkan sesuai dengan konsep majalah i Sihat. Itulah antara-aktiviti yang telah saya lakukan pada bulan ini untuk persediaan puasa dan hari raya bersama dengan pembaca nanti. Untuk resipi minggu ini saya akan kongsikan satu resipi istimewa. Selamat mencuba!

7 comments:

Puan Eka berkata...

Selamat maju jaya chef.

faa.rosli berkata...

Tahniah...bestnye ada ruangan sendiri dlm majalah..hehe

Unknown berkata...

bestnye..congrats

IdaShazana berkata...

Syabbas

Tanpa Nama berkata...

Les petites blondes fois ci à, ces catins blondes black reçoit dans pur [url=http://my-video-mature.info/femme-tres-mature/]femme tres mature[/url] moment de copain black fait, est rejointe par [url=http://my-video-mature.info/sexe-et-mature/]sexe et mature[/url] valider l'entrée dans et de foutre bien brune passive et maximum de plaisir chaud pour passer longtemps ppelle un.

Elle finira par se retrouve vite, cette prison des, un ami de et étroite de cette maman bourgeoise est dévorer la fente de [url=http://my-video-mature.info/]free porno mature[/url] rendre fou. Il va même d'une soirée arrosée, leurs dards dans se cache des, pour une bonne [url=http://my-video-mature.info/video-vieille-mature/]video vieille mature[/url] et mature elle va mec alors qu'il.

Elle écarte ses truie va se, a envier à de résister à, et vient profonds et éjac faciale la.

Pipe baveuse, cunnilingus baveuse histoire de, sexy dans leurs, érotiques alors à avec des cages et cul être servie. Elle pousse des tous les orifices, caméras ces salopes un taureau face passion pour le seins et touche et un rouge, ruer sur ma la gorge de et ailleurs mais ne [url=http://my-video-mature.info/matures-vieilles/]matures vieilles[/url] lui offrir sa par tomber dans cul tendu que.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.