23 Mac 2012

Kuih Seri Muka



Apa kabar semua! Walaupun sebelum nih saya dah postkan resipi kuih nih  dalam bentuk youtube tapi ada jugak yang termiss dan tak menonton youtube saya membuat kuih nih, oklah takper, anda salin resipi nih dan kalau nak tahu cara-cara membuatnya apakata u olsss tengok video kat link yang saya bagi nih kat link nih ada video cara saya membuat kuih nih dari part 1-part3http://azlirazali.blogspot.com/search/label/video#axzz1pvjEGEPs .Maaf sebab eden malas pulak nak menaipkan cara-cara nak membuat nya kat sini . Selamat mencuba!

2 comments:

PhatLady berkata...

chef, gula utk lapisan atas tu mmg "550gm" / lebih 1/2 kg ker? mmg lebih kuantitinya dari tepung ehh..??

saya rasa mcm confuse plak...

Azli Razali berkata...

memeang lebih dari tepung