Pages

16 Julai 2013

SUP BEBOLA DAGING BIJIRAN

Kali ini saya kongsikan pula resipi  dalam menu segmen kedua Hidangan Barakah Yang bersiaran di TV Alhijrah. Saya suka sup nih sebab berkhasiat . Saya gunakan emping jagung dalam bebola daging so dia tambah fiber dalam sup nih ok! lagi satu saya buat bebola daging sendiri u olll. Daging kisar sendiri! Kalau guna yang mesin sendiri lagi bagus sebab lagi sihat. Yang beli tuh banyak lemaknya nanti sup pun penuh jerr minyak. Habislah nanti diet u olll kan? leh tambah spare tayar kat badan plak nanti. dah tak cun & x berapa nak sihat ok . Jadi seeloknya proses sendiri daging tuh guna pemproses makanan. Oklah taknak bebel banyak apakata anda cuber resipi nih. Yang penting bebola tuh buat comel2 cam saya ok ! hahaha comellah sangatkan? perah santan tua betul! cauu! assalamualaikum!

1 comments:

Unknown berkata...


Assalamualaikum Tuan/Puan.

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.