Pages

05 Julai 2011

Borang Menyertai Bengkel Riang Ria Raya Di Melaka & Sg Petani


Borang Menyertai Bengkel Riang Ria Raya
Apaaaa??? termiss borang nak menyertai Riang Ria Raya Nestle Cornflakes di Utusan?. Alahhhh... u all nih macam mana boleh terlepas? Kan awok dah kaborkan jangan lupa beli Utusan Malaysia hari2 sebab kat dalam tuh ada borang yang boleh anda isi jika anda nak join road show Riang Ria Raya Nestle Cornflakes bersama Utusan Malaysia! takper2 jangan risau nasib baik saya ada copy borang tuh dan saya dah siap2 attachkan kat atas tuh dah. Korang nampak tak kat borang tuh ada dua chef seleberiti terkenal iaitu Chef Florence dan Chef Ismail? Apa! gambar saya takde dalam borang nih? helloooo tak surpriselah kalau saya ada dalam tuh Hehe.. Bukan apa saja jer taknak bagi nampakkan saya, nanti takde element surpriselah nanti  bila bengkel tuh berlangsung kan? (dah macam tak surpriselah pulak sebab dah kecoh bagitau satu Malaysiakan? hehe). Apa yang penting saya akan turut serta bersama2 dua chef selebriti fofular nih menggegarkan bengkel di Melaka dan Sungai Petani nanti. Tarikh dan tempat berlangsungnya bengkel ini ada tercatat di borang tuh ok. U cek it out baby! hehe
     Cecuber korang baca aktiviti2 yang akan berlangsung sepanjang  bengkel berlangsung kat borang tuh! teruja tak? menarik kan? bayangkan anda cuma bayar RM40 Ringgit jer tapi macam2 kelebihan korang boleh dapat. Mana nak dapat bengkel yang murah macam nih. Dah lah bayar murah macam2 anda boleh dapat antaranya Goodies Beg bernilai RM30, selain tuh anda juga berpeluang menang soalan kuiz  lagi yer. Tak cukup dengan tuh, u all dapat jamu makan Hi Tea lagi tau. Di samping tuh boleh beli cornflakes dengan harga promosi kat sana. Fuyooo! Yang paling best sepanjang bengkel ini anda dapat berkongsi tip2 membuat biskut dengan kami bertiga! hei bukan senang tau nak dapat peluang berjumpa dengan Chef Florence dan Chef Ismail tau. Bila lagi nak ambik peluang berjumpa diorang nih? ini lah masanya nak jumpa diorang? Jangan lupa bawak camera tau sebab anda juga boleh bergambar dengan mereka nanti. Nak bergambar dengan saya pun boleh gak hikhikhik (cewahh ayat pancing nampak hahaha!).
     Jadi apa kata anda print siap2 borang nih lepaih tuh pi ambik pen tulis particular anda dan register sekarang. Ikut aja arahan dalam borang tuh. Senang jer, tak susah, semuanya dihujung jari anda. Apa2 pun saya garenti anda akan rasa berbaloi dan enjoy mengikuti siri bengkel Riang Ria Raya Nestle Cornflakes ini sebab kami bertiga akan bergabung dan menggamatkan suasana semasa bengkel ini berlangsung! Ha apa tunggu lagi! cepatttt! sementara tempat duduk masih ada stok lagi sebab tempat adalah terhad. Jika ada sebarang pertanyaan silalah berhubung dengan Lieya atau Dino di Talian di talian 0392210202. Akhir kata join jangan tak join!. Jumpa anda di Melaka dan Sungai Petani ok!

8 comments:

watyz berkata...

dh htr borang. x sabar nk g 10hb nanti.. hehehe

Azli Razali berkata...

watys oh jumpa disana ok!

ainie syeema berkata...

kat perak takde ker? :(

Azli Razali berkata...

ainie perak takde lah. diorang tak buat.

ainie syeema berkata...

sedehnye..nak turun kedah , boleh tahan jauh.hehe..

watyz berkata...

start kul bape yer? sbb terus hantar borang je x tgk pon time nye. hehehe

Azli Razali berkata...

kul 2 pm

watyz berkata...

o..ptg.. ok2 tQ